Sprytne oszczędności w restauracjach dzięki przewodnikowi Go Out

Sprytne oszczędności w restauracjach dzięki przewodnikowi Go Out

Sprytne oszczędności w restauracjach dzięki przewodnikowi Go Out – Sprytne oszczędności w restauracjach dzięki przewodnikowi Go Out.

Polska dołączyła do grona krajów, w których częste jadanie na mieście jest powszechnym zwyczajem. Wynika to zarówno ze zmiany mentalności rodaków, jak i większej dostępności miejsc, gdzie można dobrze zjeść. Wybór jest bardzo duży, poczynając od kuchni polskiej, przez kuchnie etniczne, bary z kanapkami. Przełomem w branży gastronomicznej okazał się rok 2013, co wynika z danych opublikowanych przez GUS[1]. W ciągu ostatniej dekady o 42% wzrosła też liczba restauracji, spadła za to ilość barów i punktów gastronomicznych. Być może wynika to z faktu, że Polacy coraz większą uwagę zwracają również na miejsce konsumpcji. Polacy zaczęli doceniać Stawiają też na wygodę, która jest głównym czynnikiem decydującym o jadaniu na mieście, a wskazuje ją ponad 40% respondentów biorących udział w badaniu „Polska na talerzu 2014”, przeprowadzonym przez Makro Cash & Carry.

Najczęściej poza domem stołują się młodzi ludzie, w grupie wiekowej 18-24 prawie 64% osób stwierdziło, że jada „na mieście” przynajmniej raz w tygodniu. Drugim istotnym czynnikiem jest oszczędność czasu i na tę odpowiedź wskazało prawie 1/3 ankietowanych. Ponadto mężczyźni dużo częściej niż kobiety wybierają posiłki w restauracjach.

Trend ten też wykorzystują twórcy przewodnika Go Out, który ułatwia odnalezienie właściwej restauracji, menu oraz pozwala na oszczędności. Zasada działania przewodnika jest bardzo prosta. Wystarczy wybrać się z osobą towarzyszącą lub w większym gronie do jednej z opisanych w nim restauracji. Przed zamówieniem rachunku należy przekazać kelnerowi GoBon i pokazać kartę GoOut, którą otrzymuje się razem z przewodnikiem. Wtedy za jedno tańsze z dwóch, dwa z czterech lub trzy z sześciu zamówionych dań płaci się tylko po 1 zł. Ważne, że w przeciwieństwie do innych programów rabatowych nie trzeba informować wcześniej restauracji, że zamierza się korzystać z bonów. Jest to bardzo wygodne rozwiązanie dla osób korzystających z uroków restauracji, pozwalające na spore oszczędności.

– W 2014 wydaliśmy przewodnik obejmujący Warszawę, który spotkał się z niezwykle ciepłym przyjęciem. Edycja Go Out 2015 będzie na rynku już 1 grudnia i może być świetnym prezentem pod choinkę – mówi Marcin Biernacki, pomysłodawca i wydawca przewodnika.

[1] Raport Rynek HoReCa w Polsce 2013. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2013-2015

You might also like

Gadżety 0 Comments

Niezwykły kulinarny kalendarz Lavazza 2014

Nie modele, znani sportowcy, czy aktorzy, a najlepsi szefowie kuchni stali się główną inspiracją fotograficzno-tematyczną nowego kalendarza Lavazza 2014. Od trzech lat autoryzowanym dystrybutorem włoskiego producenta kawy w Polsce, jest Mokate.

Gadżety 1Comments

Zmiękczacz do wody

Stacje zmiękczające, zwane częściej zmiękczaczami, to duże urządzenia uzdatniające, służące wyeliminowaniu z wody nadmiaru związków wapnia i magnezu. Ich zakup to przeważnie poważna inwestycja (przeciętna cena zmiękczacza to ok. 1500

Gadżety 0 Comments

Satysfakcja jest pewna z Mio

Ruszyła jesienno-ziomowa promocja wideorejestratorów Mio MiVue. Każdy, kto zdecyduje się na zakup urządzenia tej marki, będzie uprawniony do udziału w programie Satysfakcja Gwarantowana. Jeżeli urządzenie nie zaspokoi potrzeb użytkownika, będzie

0 Comments

No Comments Yet!

You can be first to comment this post!